vrijdag, april 30, 2004

Toch wel hilarisch, zo'n koninginnedag in je stad. Via Sherlock Telgt, die onder andere betrokken is bij New Attraction zat ik eersteklas op het binnenterrein van de Vismarkt. Je moest wel een paar dagen van te voren je naam, adres en geboortedatum doorgeven zodat je gescreend kon worden door de betreffende inlichtingendienst. Gelukkig had ik niets ernstigs op mijn kerfstok dus kon ik lekker in het zonnetje kijken naar de verschillende urban dance-optredens en de rappende 'Gebroeders'. Het was mooi om te zien hoe iedereen zijn ding deed, maar ook hoe de zenuwen toe begonnen tenemen terwijl de komst van de koningin steeds dichterbij kwam. Je moet het maar willen trouwens, lid zijn van de koninklijke familie. Overal waar men naartoe loopt, daar zwermen mensen omheen, komen fotografen op af. Maar Beatrix en haar gevolg leken het toch naar hun zin te hebben. Haar neefjes werden stelselmatig begeleid naar oud-hollandsche spelen, maar ook naar het bobstarten; Maxima had het vooral naar de zin bij de muzikale onderdelen en de rest schudde handen en zwaaide naar de menigte. Prima rolverdeling. Al met al heb ik me uitstekend vermaakt. En morgen gaat het feest door, want dan is het de dag van de arbeid en stap ik om 7.22 in de trein om op tijd in Haarlem te zijn om zeepkistdebatten te leiden. Ik heb er zin an!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage