donderdag, juli 08, 2004

Gisteren vierde ik mijn verjaardag tijdens een vergadering van de Provinciale Staten. Het is niet optimaal, want het liefste ga je toch tussen familie en vrienden zitten, maar goed, daar moet je ook flexibel in zijn, lijkt me. Dat vieren komt later wel. Aan het begin van de vergadering maakte de Commissaris der Koningin Alders wel even melding van mijn verjaardag, en voegde daar aan toe dat aangezien het feit dat een collega statenlid net tot wethouder in Winsum was benoemd, wij toch wel even voor een tractatie konden zorgen. Daar had ik niet op gerekend, want ik had nog aan de senior van de staten, Jan Köller, gevraagd of het gebruikelijk was om voor taart te zorgen waarop hij antwoorde met 'neuh'. Maar goed, mijn redder was Koos van Dijk (huisgenoot/beste vriend/fractiemedewerker) die tijdens de koffiepauze met 6 dozen vlaai binnen kwam zetten, waardoor het gemor om taart verstomde.

De rest van de dag veel handen geschud, tussendoor ben ik even wezen lunchen met mijn vriendin en haar moeder, dus toen kwam het jarige gevoel toch nog wel een beetje opzetten. Omdat het de laatste Statenvergadering voor het zomerreces was, gingen we 's avonds traditiegetrouw met de PvdA-fractie eten. Een mooie afsluiting van een prima verlopen seizoen. En nu wil ik even een paar dagen niets, en zaterdag ga ik mijn verjaardag vieren met een BBQ in het wonderschone Nieuwolda.


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage