donderdag, maart 02, 2006

Urban Camp

Zondag was ik in Simplon bij Urban Camp. Hier mochten jongeren laten zien wat ze konden op het vlak van rap en freestyle-dance. Goeie sfeer, veel volk. Veel mensen met lef; je moet toch maar durven om temidden van dik honderd anderen je kunsten te tonen. Voor de winnaar lag een prijs van 250 euro klaar. Check voor een impressie van de avond de foto´s en het filmpje.

Drijvende kracht achter dit event is Sherlock Telgt, nummer 17 op de PvdA-kandidatenlijst in groningen. Veel mensen kennen Sherlock van de rapformatie Zombisquad. Laatst drukte hij me hun nieuwe cd in handen: Appointment with the Underground. Goeie plaat, werd 24 februari gepresenteerd in Vera. Mocht je willen weten hoe Sherlock eruit ziet, pak dan even Dé Krant van Groningen erbij, daar staat z´n foto paginabreed op de voorpagina. Niet te missen.

Afgelopen dinsdag nam Sherlock deel aan het debat van de Friese studentenvereniging Bernlef. Alle deelnemers werden geacht in elk geval Fries te verstaan, maar als het even kon ook nog te spreken. Sherlock voldeed in elk geval aan het eerste criterium en dankzij de woorden ‘Dat is allemaal wel tige nijskjirrig , maar dat is niet waar het om gaat’ wist hij de zaal voor zich te winnen.

Ik gun Sherlock een plek in de raad en ik gun de raad een plek voor Sherlock.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Zeventien zetels, dat lijkt me wel wat al te optimistisch. Maar misschien houden er een paar mensen onderweg mee op.

7:01 p.m.  
Blogger Daan Bultje zei...

Hoi Harry, je weet nooit hoe een koe een haas vangt; het zou me niks verbazen als hij een heel eind zou komen met voorkeursstemmen.

10:37 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage